پیامک امروزه به ابزاری ساده برای ارتباط تبدیل شده است که هر جا موبایل در دسترس باشد، پیامک هم در دسترس است. پیامک وضعیت تعمیر از طرف تعمیرگاه و پاسخگوی خودکار ابزارهایی برای کاهش ارتباط تلفنی و حضوری تعمیرگاه می‌شود و می‌تواند تماس‌های ورودی تعمیرگاه را کاهش دهد تا شما از زمان خود به صورت مؤثرتری استفاده کنید.
معمولا سیستم پیامک تعمیرگاه یکی از این دو روش را استفاده می‌کند:

  • مشتری می‌تواند با ارسال شماره تعمیر از وضعیت دستگاه و هزینه مطلع شود.
  •  وقتی دستگاه آماده می‌شود، پیام گزارش انجام کار مشتری به شماره او فرستاده می‌شود.

علاوه بر این می‌توانید در هنگام پذیرش برای مشتری پیام خوش‌آمد بفرستید.

برای فعال کردن این سیستم می‌توانید از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه استفاده کنید که قابلیت پاسخگوی خودکار پیامک را داشته باشد.


پیامک و خدمات تعمیرگاهی پیامک ,تعمیرگاه ,مشتری ,خودکار ,پاسخگوی ,استفاده ,پاسخگوی خودکار ,تعمیر از ,در دسترس ,استفاده کنید ,انجام کارمنبع

نرم افزار حسابداری تعمیرگاه

پاسخگوی خودکار و پیامک تعمیرات

نقش رسید در اعتماد مشتریان تعمیرگاه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی قطعات دامپتراک HD785 rasha تصنیف بهاران مجله ی دانستنی های عطر و ادکلن پایگاه خبری،تحلیلی ایرانیان80 هر چی که بخوای نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندی مشاغل سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران ویدئوپروژکتور اندرویدی مدل T10 ارزان فروش تردمیل خانگی با قیمت مناسب